nattinatti

Nu sak jag krypa ner och sova, en välförkänt god sömn. Enligt mig själv iaf! :) Jag börjar bli mer och mer taggad inför skolan,  men jag vill absolut inte att sommarlovet ska vara över! Nu har jag det sagt, så det inte blir några missförstånd. Haha.

Jag sitter här och kollar på kort på facebook, och det finns så många minnen där, det är sjukt, jag har mer än engång börjat garva helt själv här framför datorn. Åt allt från roliga miner till roliga stunder, det lät lite som samma kategori menmen. Jag saknar det så otroligt mycket, jag saknar nästan allt, kompisar flyttar, och vissa kommer jag aldrig se igen. Både bra och dåligt. Så jag uppmanar iaf 9D att verkligen dyka upp på klassåterträffen om 25år!

Nu sitter jag här och lyssnar på världens bästa Miley Cyrus, Miley Cyrus – Permanent December lite sömn på det och jag sover?

PussKram Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0