ÖLAND!

Så har jag återvändt(?) till fastlandet, min vecka på Öland har varit fantastisk, blå himmel, Tempraturen har varit kring 30 hela tiden och vattnet har nästan brännt på fötterna vid vissa tillfällen, inte ett moln på sex dagar, eller man kanske bara säger så där om molnen för egentligen vet jag att det fanns något moln där ibland. Men iaf, vi har badat sett långe Erik, brorsan till Jan. Varit och badat sett kor, borgholmslott, kameler, får, väderkvaner, kungafamiljen, inte victoria men de andra. Vi var på Victoriadagen och såg artister och jag, som jag är skaffade mig autografer av de som var kvar (Eric Saade, Molly Sandén, Martin Stenmarck, Peter Jöback, Martin Emtenäs, Charlotte Perrelli) Det har varit så otroligt kul och underbart, och jag kan tillochmed lova att det inte var sistagången jag var där. Men att beskriva hur det var med text är så drygt att läsa så jag lägger guldkant på det hela och lägger in de bilder som finns på datorn :)

Ölandsbron

En del av borgholmsslott

En sten rest av ölandsbefolkning och en jaktklubb till minne för Kung Karl XV

Från Campingen

Maritn Stenmarck

Eric Saade

Lisa Nilsson

Charlotte Perrelli och Görgen Antonsson

Amanda Jenssen

Kungafamiljen(Endasättet att få ett kort som det syndes att det var dom var via storbildskärmen)

Peter Jöback

Prins Filip och Charlotte Kalla

Alla som var med(framför hon i vit klänning till vänster sitter kungafamiljen)

Molly Sandén och Eric Saade

Jag var ju såklart tvungen att prova kungensstol! :) haha (kul att man blir extra fet om man vänder en bild)

När jag ändå höll på tog jag sen sväng upp på scenen också (som sagt innan, tjockleken)

Borgholms hamn

Borgholms hamn



Kanske lägger in fler bilder som nu finns på mobilen senare :)

PussKram Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0