Solen och dess moln

Även om solen kanske inte är framme, himmlen kanske inte är lika blå som igår så är jag ändå ganska nöjd med dagens väder, det känns lite som att jag levt i en dröm, det har inte regnat där jag varit, förutom när jag åkte bil i Västerås, det har inte blåst storm, och jag har fått lite färg. Men nu när man sitter här och saknar allt från gårdagen. Känns det ganska skönt att kunna göra någonting utan att stekas upp. Jag menar det är fortfarande varmt ute, och det ap regnar inte, så jag är nöjd. Jag ska nog sätta mig och läsa ut min kära bok, så jag kan börja på en ny någongång :)
Men först ska jag äta lite frukost.

PussKram Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0