100722

Så var man hemma igen, från en slitig, men ändå lugn arbetsdag. Måste nog leta på ett par skönare skor till imorgon tror jag. Men förutom det och att jag har ont i ryggen är allt väl :) Sitter och lyssnar på musik och bara tar det allmänt lugnt, senare i Augusti ska vi på kryssning till Tallin, så jag lär fixa ett nytt pass.. ganska behövligt, det har visserligen inte gått ut riktigt än, men jag säger bara det att jag var inte världens snyggaste för 5år sedan. Inte för jag är det nu heller men ni förstår nog vad jag menar. 
Det känns gansak skönt att den otroligt varma och blå sommaren börjar återgå till svensksommar nu när jag är inne på dagarna, jag hade fått spel om det hade varit kanonväder. Jag lovar! Men regnet på förmiddagen var kanske lite överdrivet, jag gillar iåförsej regn. Men, ähh.. det är komplicerat! 
Ska nog ta och äta mellis or something.

                                                                                            Närsen 2010

PussKram Karolin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0