Väster, Väster, Västerås!

Dagen idag startade för min del halv åtta, jag pallrade mig upp ur sängen och ställde mig upp. I min egen bastu, det är så sjukt, så tanken som slog mig var, var i hela friden får man tag i ett sommar täcke?, Iaf jag klädde mig, bytte om minst tre gånger, som vanligt alltså, gick upp i köket, bad lite snällt till hundarna att gå och lägga sig, fungerade det? svar nej, så jag röt i lite och de tassade iväg så jag kunde komma in i köket och öppna kylen, ta ut mjölken och i sin tur hämta flingpaketet från skafferiet. Jag skyfflade i mig det, diskade tallriken, lunkade ner till mitt rum och kollade mig i spegeln, kollade en snabbis på mina kruslockar som Elin gjorde på mig igår, tänkte hoppas för all del att Elin har sina kvar också, hon hade ofc inte samma sort, det hade varit pinsamt! :O hah. Jag kollade ut genom fönstret och såg en väl bekant saab, kilade ner till vägen och hoppade in i bilen där Elin, Marie och Emma satt. Sen bar det av till Västerås. Elins tremänning Emma skulle till sin moster i Västerås så vi svängde in där lämnade henne, och fikade.
Efter det var det shopping på menyn, dagens runda slutade med sju tröjor (linnen/kofta/t-shirts), två par byxor(leggingsjeans/sånna där sköna trekvart?), två par skor(tyg skor/"hoppa i skor"), ett par turkosa glajer, nagellack, två par örhängen och sist men inte minst ett arband. :)
Elins moster(Maries syster) kom när vi var klara på stan, vi gick och åt på ett ställe, efter typ ett varv i hela stan, och sedan åkte vi till Bauhaus? innan vi svängde in på Ikea, där jag införskaffade mig ett sommartäcke så passande, och en fönsterlampa, för jag har lagt märke till att min är ovanligt ful. Men iaf, vi skjutsade Maritna till stan där hon ställt sin cykel och åkte hem till henne, där vi bara satt oss för en stund innan vi for hem. Då vi om och om igen plågade(eller kanke inte plågade) oss igenom
Ison & Fille – Jag Skrattar Idag, Sean Banan – Skaka Rumpa, Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song) och Ke$ha featuring 3OH!3 – Blah Blah Blah
Och ja nu sitter jag här, har plockat in alla kläder, både köpta och de som låg överallt. Jag har också bytt till mitt nya täcke och bäddat rent, det enda som saknas nu är en dusch, men den får vänta till imorgon tror jag, känner inte för den just nu.
Det är kul att min dator cpar.. Ljudet hoppar upp och ner konstant, med den här volym saken i mitten av skärmen.
Så, nog klagat för idag :) För det har varit en fantastisk dag, plus att jag har varit in i alla mina favvo affärer(New Yorker, Gina Tricot, Veromoda, Ikea, BikBok, HM....)och inte bara det, jag har köpt nått på alla av dom utom på BikBok :) haha.  Nu är ni överlastade med strunt, så kan bara meddela att jag lyssnar på Agnes – What A Feeling

Ska nog snart krypa till kojs.Puss Hej!

PussKram Karolin

Kommentarer
Postat av: elin

dududu,du missade örhängerna...hah!

pussselin;)<3

2010-07-06 @ 23:13:23
Postat av: Karro

Oj!! Hur kunde jag? Ska fixa't nu :)

Puss <3

2010-07-07 @ 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0