vecka 30

OMGMG! vilken jäktisk(?) dag, efter lunch kom det folk nästan hela tiden to the café in disponentparken där jag spenderade mesta delen av min arbetsdag, disk överallt, fika som bara tog slut, kassaapparaten slutade funka typ, varmt, stressigt och ja helt sjukt var det. Jag jobbade över till tio i fyra så mamma skjutsade in mig till dansen, i halv panik hittade jag kläder som jag kunde ha på mig också när vi svängde förbi hemma. Kommer dit, lär oss massa nytt, slutet och ja. Kl 6 var det dansuppvisning. Tre danser, plus två tillsammans med de andra grupperna. Och sa jag att vi lärde oss slutet en timme innan? Men jag tyckte iaf att det gick bra så.
Nu är jag fett trött, blev inge grillning hos Sara och ingen skjuts till Beachen så jag och Elin hade det trevligt för oss själva :)
Alltså, den här veckan! Jag är helt slut :O Eller inte helt men nästan, börjar jobba kl kvart i nio, slutar halv tre för att hinna med bussen till Stan, dans kl fyra, hemma kvart i sex. Äter, sitter vid datorn går och lägger mig. Ja, så har min vecka sett ut, ganska enformig. Men den har ändå varit bra, dansen har varit otrolig, jobbet har varit bra. Två veckor har jag jobbat, det är det längsta jag någonsin gjort. Ja faktiskt nästan det enda jobb jag haft. Om man nu inte räknar skolan som jobb, men man tjänar inga pengar så, nej.
Nu ska jag kolla klart på New Moon, sen kommer jag nog sova bort hela dagen imorgon, usch! Hatar att sova bort dagar, ska nog ställa klockan på elva iaf.





PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0