6 Juni 2010

Så dagen idag? Jag har ingenaning! Jag måste verkligen till Borlänge och hitta ett par skor! :O och hellst någonting att ha på mig på avslutningsmiddagen, så varför är det fint väder ute? Kan det inte spara sig till fredag? Då det enligt aftonbladet ska bli regn?! Men ingen skada skedd än så länge jag njuter av dagen vilket som. Cuz I really have to get some color before friday! Och jag skojar inte. Jag är lika blek som en Englishman! Men Om jag går ut nu lär jag nog få lite färg.
Men ni har väl inte glömt att det är nationaldagen idag va? Tur, för det vore lite pinsamt :) Ska nog gå ut på balkongen och sjunga hockysången, eler nje jag är en av de få som faktiskt är Svensk här.. Men det kan nog bli trevligt ändå :) Haha

http://www.kaufeldt.com/wp-content/gallery/bilder/svenskaflaggan.jpg

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0