Ännu en dag

Känns som det var ett tag jag skrev här, så tänkte slänga in en uppdatering. Livet flyter på, sommarlover rullar vidare.
Jag fick ett ryck imorse och vips så var mitt rum lite renare, annars hände nog inget särkillt, eller vi va och hämta husvagnen! :) Den har varit på semester i Harnäs över vintern men nu har den äntligen kommit hem igen, vår majonäsfärgade bubbla :) Det är också nu nästan bestämmt att jag och Anton ska åka ner till Öland nästa helg, mamma ska på dansbandsvecka (har jag redan skrivit det? för det känns så bekant på någe vis, aja ni får väl stå ut med att ha hört det igen då) så vi ska ha våran kvalitétstid efter den :D Mamma har semester så vi drar igång husvagnssemestern på engång och jag får äntligen vara på Öland, det är liksom inte ett önskemål jag har direkt men tänk om jag aldrig skulle kunna säga att jag varit där?

Men iaf, dagarna spenderar jag med Elin eller en bra bok eller nått inte vet jag. Ska typ sova nu eller nått. C U

PussKram Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0