Den traditionella vandringen



Här försöker man äta sin burgare i lugn och ro, men nej då. haha :)


Så var äventyret slut och de flesta har kommit hem vid det här laget, jag och Elin var sugna på att gå men nej då, det gick inte för sig.. Vi försökte tillochmed att kliva av vid Golan och gå där ifrån, men det fick man inte heller. Dumma regler! Men vi fick då iaf gå från sprthallen och hem, hur långt kan det ha varit? 500meter? Men Elin och jag gottgör det imorgon, vi snackade om att ta ett varv runt Haggen, vi får väl se :)
Med lite skyfall och massa mygg och knott var det iallafall enligt mig en trevlig kväll ute i Hällsjön :) Halv nio imorgon hade jag tänkt att gå upp så nu stänger jag av den hära maniken.
Lägger ut bilder senare, Felicia ska bara skicka dom först :)

PussKram Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0