Så var jag tillbaka

Det är faktiskt första gången på länge jag sitter i sängen och skriver och är arg, fly förbannad!
Fast egentligen helt utan andledning, det är bara det att jag har inte fått svar från Ella än. Och jag börjar mer och mer tro att hon inte gjort fel.. men jag förstår inte hennes beslut. Visst man ska välja bort ett betyg men ändå! Det är så fel, hur kan hon bara sänka mig så där? utan att ens säga nått? Var det för att jag sa att jag inte brydde mig, och att jag sa åt henne att sänka mig, det där att lärare inte får ta emot mutor? jag vet inte. Jag var ju på dåligt humör när jag sa det! Och jag gjorde den jävla uppgiften hon lassat på oss. Jag har legat på 97% MVG i nästan 2 år och får slutbetyg G! Jag förstår bara inte, vissa säger att jag är smart men.. Nej jag blir så arg! Imorgon tänker jag bannemig ringa henne och fråga, eftersom hon tydligen inte kollar mailen. Varför skulle en lärare göra så här mot mig, jag är en snäll flicka! Det är ganska liten, väldigt liten chans att hon faktiskt läser detta så jag passar på att se henne framför mig och skälla ut henne i tredje person här :) ahah, varför jag väljer att göra det publikt är bara för att fler ska tycka om henne mindre :D ooo.. jag är en så snäll liten flicka :)
Känns som om sommarlovet började bra, eller var det ironi jag skrev med där? Tror bannemig det (oj, börjar slita ut ordet redan). Kul Ella, ha en trevlig sommar! Du har iaf precis förstört min! Vafan sa du intget för?! Du kan prata med mig! Jag är inte ett komplicerat jävla cp barn, man kan faktiskt prata med mig! Att du förstörde mina framtidsdrömmar kom jag över, tänkte att det inte var din mening men nu ska jag minsann berätta här för alla vad du sa till mig! Oo jag vet jag är ond! Jo det var så här! Vi satt i kapphallen och pratade, det var du jag Mats Rose-Marie Louise och Elin, vi pratade om Gymnasiet och Louise tror jag det var som nämde spanska studier där occh då sa jag att jag hade tänkt läst vidare, men ändrat mig, och vet ni/du vad du sa? haha tänkte väl det! Då blev jag arg, jag blev fly förbannad! Ska inte en lärare peppa och stötta eleverna? ska inte en lärare vilja att sina elever ska gilla ämnet som man lär dem? Inte håna dom för att man börja tycka ämnet är tråkigt? eller för att man kämpar hårt men inte tillräckligt!? Bara för att jag i tre år har kämpat efter MVG och inte fick det betyder väl inte det att jag tycker ämnet är tråkigt, jag hade väl velat läsa vidare även fast jag inte hade haft betyg i ämnet, om jag tyckte det var kul? Men nej tydligen så vill inte hon att jag ska lära mig mer spanska. Hon vill nog att jag ska leva kvar i den här lilla staden tills jag dör, jobba som städerska eller något där jag inte behöver kunna spanska, det värsta är att jag precis som många pratar svengelska, pratar spengelska, jag använder alltså spanskan i vardagen, när jag inte hittar något ord för nått, eller nje men jag använder iaf Spanska ord. Jag är värd bättre än så här! Tack än en gång Ella för att du förstört början av min sommar!
Och för er som inte får någon bra och passande bild på det hemska monstret har jag varit så snäll och hämtat en från hennes facebook! Som hon själv alltså lagt ut från början!


/Karolin

Kommentarer
Postat av: madde

det är bra carro!

söt bild!

2010-06-16 @ 11:14:06
Postat av: -

Jo, jag sov gott den natten efter jag skrivit detta :) Hah jo jag vet, jag har fått skit en gång för att jag lagt ut henne på internet men den här gången var det hon ahhaah :D

2010-06-16 @ 12:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0