Skolavslutning/avskedsfest

Nu var det över, skolan är slut och det är sommarlov, känns väldigt konstigt men så är det. Antar att det märks på måndag när man inte ska till skolan. Klockan 10.00 samlades vi i klassrummet och åt glass, tog farväl osv. 11.00 gick vi till Avenyn för avslutningscermonin och när vi i kören stod på scenen, om tur var sjöng jag inte då, men då satt flera och grät och jag kunde inte hejda mig så tårarna bara rann, det var hemskt! Efter vi fått våra betyg sjungit Jonas och Tobbe höll tal några sjöng osv. gick vi tillbaka tills kolan där vi kunde hämta usikvideorna ch "mingla" vi ick blommor och kramar, fastnade på en och en annan bild sedan gick jag hem och åt smörgåstårta med Farmor, Farfar, Carina, Mormor, Morfar, Mamma, Pappa och Anton. Efter det skule jag till Amanda där Jag, Elin, Amanda, Carro och Louise gick till Willys och handlade till Tacosen. När vi kom tillbaka till la casa de Amanda gjorde vi iordning allt och kl 18.00 började folket ramla in. Vi åt och hade jätte kul, kommer sakna 9D!
När det gått några timmar och några från andra klasser började titta in beav vi oss till stan, eller vi hamnade hos Agnes där vi spenderade resten av källen/natten. Det var väldigt trevligt och jag hoppas att det upprepas. Jag vill i alla fall tacka så mycket för gårdagen!



PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0