Söndag, mer regn

Det känns verkligen inte att det är sommarlov än! Vad ska man göra för att få känslan? Aja jag får väl hitta på något :) Idag har jag först varit på match Anton spelade, de vann med 2-1. Om ni nu hade lust att veta. Efter det cyklade mamma och jag till Elin och Marie och stannade där ett tag, nu sitter jag hemma och ska snart kolla på Hairspray tror jag :)

Eller mamma ska kolla på nån film på trean så jag lär nog sätta mig uppe. Jag ska laga lite mat och mamma ska diska sen sätter vi oss på olika håll och glor på tv? japp så blir det!
Det finns en så underbart rolig bild på facebook som jag bara måste lägga ut här, jag blir typ lycklig när jag ser den :) haha


Kommentarer
Postat av: Elin

men duu...!:S

2010-06-14 @ 10:27:58
Postat av: Karro

Haha :) Så blir det, tänkte ta en annan men så kände jag mig snäll liksom :)

2010-06-14 @ 11:36:18
Postat av: Sara

Hm,jag vet inte..kanske börja grilla vid hällarna,piren eller skuthamn om vädret vill som jag,sen dra oss hem till någon? Har dock inte hört att någon ska fest,men det löser sig nog!=)

2010-06-14 @ 14:27:47
Postat av: Sara

Hahaha,ja du den var inte dålig!;)

2010-06-14 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0