soommar, solen lyser skönt

Solen skiner fortfarande på, hopas den fortsätter med det så man kan vara ute hela sommaren. Regn är väl kanske bra, för växter osv men då tycker jag att det kan komma en snabbskur. För som dom säger på reklamen vattna gräset mycke istället för ofta, det gör att rötterna söker sig till djupet isället för bredden. lite läskigt att jag faktiskt kunde den, men så är det.
Jag kan inte riktigt förstå att jag aldrig lär mig ta ner persiennerna innan jag går och lägger mig, för jag vaknar i en bastu! Men kommer nog antagligen ihåg det ikväll.
Och inte nog med det, mina blommor börjar skifta färg, från grön till brun! Spelar ingenroll att jag inte vattnar dom/vattnar dom dom gillar nog bara inte solen tror jag.
Nästa lördag, vet ni vad som händer då? Jo, vi har sommarlov fett nice! :) Det betyder att nästa vecka är den sista, ever på kyrkskolan! Skönt, men ändå inte. Fast mest skönt :)
Jag sitter här i med min nyinköpta klänning och jag tror bestämmt att jag ska ut och sola lite, men vet inte riktigt. Ska nog äta frukost först, japp så blir det, frukost i solen sen sola. Perfect!
Och sen ska jag nog förbi hos mamma och hämta min bärbara, och då även käka lite rabarber! Mums! :)

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0