HomeFromNärsen

Så var jag hemma från min tredagars semester i Björbo, vi har badat, fiskat, solat, spelat krocket, surfat(inga vågor dock, haha menmen) och sen sprang jag och mormor upp till Buo [bu-u] sen har vi såklart matat änderna :) Det fanns tre mammor där, en med en unge, en utan ungar, sen fanns det en som från början hade tio men när vi kom dit var det bara åtta, vilket jag tyckte var lite jag menar hon hade ju förlorat två och dom var så små och söta, men nu när vi åkte hem har antalet sjunkit till tre.. Det värsta var att mamman med en unge, typ försökte döda dom, men jag vet inte var eller hur de försvann de andra så det kan lika gärna vara hon som var avundsjuk, och sen var de inne på hennes mat-terretorium, men iaf, uppe i bu-u var det mygg som in i helvete. Och råttor, men vädret var fint och blommorna blommade, det var folk i alla stugor, kanske inte samtidigt men de var iaf där någongång :)
Nu ska jag nog ta och plocka ur min väska lite, iaf öppna den och hänga upp badkläderna.   
Men först lägger jag ut några bilder :)




PussKram Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0