15*F :)

Ännu en dag med fint väder! :)
Tummenupp för det!
Idag ska jag nog antagligen vara ute, igen :)
Men jag tänker i alla fall ha varmare vantar för mina händer var som isblock igår, haha

Igår var jag hemma hos Elin så gott som hela dagen. Vi var så klart ute i snön (:
Nu är det inte heller moln på himlen men sprecis som igår kan de väl dyka upp senare. Typ när solen går upp. Men jag tycker mig se den skymta vid horisonten, eller iaf så långt jag kan se bortom bergen skogen äh vettefan.
Jag ska nog gå upp och äta frukost nu, min mage vill nog det läldigt gärna tror jag. Haha :D

PussKram Karolin 

Kommentarer
Postat av: Julia

kan du snälla kolla in min blogg

2010-03-04 @ 17:23:17
URL: http://mileycyrusbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0