Allt och inget.



Idag har jag varit lite här och där. Och gjort lite allt möjligt :)
Jag börade dagen med otroliga fem timmar vid datorn/ kollade på film. Mina ögon höll nästan på att ramla ur så jag bestämde mig att äta lite sen frukost, och kollade klart på filmen. Vid ett tin var jag på klädd och började gå mot sporthallen. Klockan två hade vi, eller "mitt lag" match. Jag var/är coach, och eftersom de andra lagen dragit sig ur var det bara en match, som vi så klart vann! :D 1-0 Så imorgon kl 13.00 är det Final. Som jag tyvärr inte kan vara med på. Men jag gör ingen sur min för det. För jag känner på mig att de vinner! Hah och så ska jag åka slalom med Elin, Marie, Joel, Agust, Mamma och Anton (: I alla fall, efter matchen kollade jag lite på de kommande matcherna och gick sedan hem och åt pyttipanna och stekt ägg. Kollade på nexttopmodel och gick senare till Åhléns och köpte ett grattis kort till Hugo som fyller 1 år på lördag :) Han har blivit så gammal, så fort! :) Jag gick till mamma och lämnade kortet och letade på frimärken. När jag skulle gå hem såg jag att pappa inte hämtat nån mackasak till bilen som vi lämnat hos mamma i söndags, för Ella var med till Mora så vi hade nätet mellan skuffen och baksätet aja. Och den var lite stor och lite lång säkert en meter och 20 cm eller så! Hela vägen från Högbergskyrkan till Pluto! :O hah det är inte så långt men alla kollade på mig som om jag var dum i huvudet! När jag kom hem hit började jag packa och sen satte jag mig med datorn i knät med fötterna på sängen och ja nu sitter jag kvar här :D Pappa och Evis skulle handlar så jag väntar till dom kommer tillbaka innan jag går till mamma.
Jag tog mig tid att fixa melodifestivalen låtarna i morse så jag har lyssnat på dem om och om igen :P haha sen ahr jag New Moon också men den var lite hackig så ska fixa den på nytt, när jag säger fixa menar jag så klart köpa på internet, billigt. Haha 
Nu kom dom hem så ska packa det sista och bege mig till andra sidan järnvägen :D



PussKram Karolin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0