Bubblan

Dagen började men sovmorgon till nio sen till skolan och göra nationella provet i Engelska... Det gick väl ganska bra, och det var garanterat lättare än de prov vi har fått tränat på. Men med någon lucka här och där så lämnade jag in provet med en nöjd min. Det kunde ha gått sämre. Så det är väl bara att vänta på uppsatsskrivningen, då läraren som rättar antagligen kommer få sig ett gott skratt :D Haha

Nu har jag också bokat biljetter till programmet bubblan som jag och Elin ska på om vi nu får :) Skulle nog frågat först... :s Haha nej jag vet att jag får :)

Nu om 20 min kommer mormor och hämtar mig och jag åker till Källbotten på träning, riktigt isit men jag kar klister som bara den. Haha

Och sen kan jag bara säga att det där om påskmixen i Avenyn idén försvann idag..  Men det är kul i Aulan också :) Fast nu kan det bli en vårmix som vi hade i sjuan, för dom är inte klara och det är farligt att vara i Aulan pga all mögel(möggel, inte vetjag)

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0