Den enas bröd, den andrans död.

Jag har inte haft tid med dator, det förklarar min dåliga uppdatering :)
Men veckan har varit normal, vad jag kommer ihåg iaf.
Men det bästa är att dom håller på att byta tak i aulan och i trappen dit så om dom inte hinner klart till v.12 så ska vi kanske ha påskmixen i Avenyn! Vilket betyder att eftersom jag Elin och Erika fixar ljuset får en större, roligare och coolare utmaning :) Så häftigt, det finns ju lite fler lampor där an i skolan :D Men nackdelen är att vi lär lära oss hur allt styrs igen och med massa prov så har vi inte tiden som behövs men så länge jag sköter mig i skolan får jag nog missa några lektioner :) Så jag ska köra stenhårt från och med nu.

Sen undrar jag bara vad det är för folk som bor i vårat avlånga land! Varför åker inte Willy ut ur Let's Dance?!
Jag menar topp tre är väl och ta i? Han är den enda i tävlingen som fortfarande får poäng under 4. Jag sörjer iaf att Molly åkte ur i går, fast jag är otroligt glad att hon kom så långt, nu är det bara för Claudia att vinna tycker jag. Fast Mattias är ju bra han med men inte lika som henne.

Aja nu vidare till nästa tävling jag vill att Salem Al Fakir ska vinna, eller iaf komma högt :) Eric Saade också. Men bara en kan vinna så jag hoppas på någon av dem. Fast det kan finnas någon mer som är bra jag kommer inte riktigt ihåg. Men jag står ialla fall fast vid de två än så länge :)

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0