Ella och Indra :)

Snön börjar försvinna nu, det är inte bra för om snön är kvar och det är kallt kan man åka skoter på påsklovet och ha den traditionella pimpeltävlingen i Närsen, men om man inte ens kan vara på isen är det meningslöst.

Vet ni vad jag faktiskt inte har insett förrens nu, jag har väldens sötaste hundar här hemma.
Nu vet jag med 100% chans att Elin kommer asgarva när hon läser detta så, varsågod!:) haha

Nu kommer snart Elin hit så jag ska ta och öppna, sedan ska vi bege oss till Sporthallen till idrotten till omklädningsrummen till bassängen för idag har vi bad :) Jag tycker att det är meningslöst men det finns ju dom som aldrig fått lära sig simma sen lär man ju påminna sig själv hur man gör? Aja det står säkert i läroplanen.

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0