Engelbrekt


Idag efter skolan gick jag Elin Ström, Amanda Shala, Alexander Ekberg och Kristoffer Schander till invigningen av "nya gallerian" och åt tårta :D Haha, jag hade på dagen gått runt och typ klagat för att jag inte skulle få gratis tårta, men Ella skulle på nått möte så vi traskade upp på stan kl 2. Vi hamnade där och fasnade på en och annan bild som jag nu hoppas inte kommer tryckas.. Vi gick en vända och kolla efter godis, eller lite på kläder och så också, men vi hamnade tillslut inne på Åhléns och satt där någon minut eller fem, sedan beslöt vi att gå till skolan där dansgruppen haft möte.
Och vi splittrades åt flera håll, jag Elin, Amanda Lindholm och Sussie Thunberg gick till djuraffären och kollade på sköldpaddor, så söta! Alla djuren var så klart söta, undantag tusenfotingen och spindeln.
När vi kollat klart Gick sussie upp på stan igen och vi drog hem till mig.
Så vi har setat här och chillat lite, kollat på bilder och lyssnat på musik.
Nu ikväll ska jag nog kolla på Ghost Whisperer om det är ikväll?

I skolan idag har vi haft bad, så kul! Nja.
Elin, jag och Felicia Lerbrink busade till det lite och gick till äventyrsbadet, dummt gjort.

Nästa onsdag har vi "temadag" i skolan, en tjejdag. Och killarna skulle då egentligen har träffat Paulo Roberto, men så blev det inte som tur var. För varför skulle dom också få ha kul den dagen!? :)




PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0