...

Att jobba under stress är inte alls någonting jag klarar av,
om jag har för mycket att göra struntar jag i allt jag ska göra,
somliga skulle nog struntat i vissa saker men ändå göra en av sakerna,
jag gör inget om jag blir stressad,
vilket resulterar att jag har börjat halka efter med alla läxor, inlämningar osv.
det är jobbigt men så är det,
i inlägget "varför?!" har jag längst ner skrivit vad jag skulle göra under en kväll,
tror ni jag har lämnat in allt än?
svar: Nej!
jag kan inte göra någonting om jag har för mycket att göra,
och när inlämningsdatumet har passetat glömmer jag allt,
ekonomiuppgiften i hem- och konsumentkunskapen lämnade jag in nu i helgen,
den skulle ha varit inne tisdagen den 16 februari tror jag,
min mona lisa skulle varit inne onsdagen den 17 februari,
den lämnade jag in i går.
Min tatuering skulle in onsdagen den 10 mars,
är jag klar?
nej,
Allt sammlas i en massa, och stället för att göra den mindre slänger jag iväg den och får lov att bli påmind eller få en kommentar av lärare att jag måste lämna in för att behålla mitt betyg,
det ska jag göra en ändring på,
eller jag ska försöka,
jag tänker inte längre sitta sena kvällar med gamla uppgifter sammtidigt som de nya.
NEVER MORE
men jag vet att det inte kommer gå, men så länge jag inte säker något betyg, och höjer mig i de ämnen som jag inte lägger efter i,
kommer jag nog fixa det här.

PussKram Karolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0