Foton

Nu har pappa fixat strömsladdar så jag sitter vid vid min gamla dator och skriver. Jag har kollat på lite "fina kort" som jag tänkte dela med mig :) haha bäst du kollar nu, jag kan lika gärna ångra mig och ta bort dom.

Amandas Elins och min fot. En häls i sjuan tror jag bestämmt! :)



Bandidos, det kan förklara hur gamla korten faktiskt är. Säkert två-tre år (:



Som sagt, jag ahr bakom öronen och tröjan knäppt enda UPP!!
Iaf, vette fan vad jag gjorde här men var här med Elin och Sabben, som tog korten. 
Så dom får också vara med här. Eftersom bilden på mig är med.





På väg från ishallen i sexan tror jag, om det räcker.
Måns här var iaf blond.



Rummet kortet är tagit i flyttade jag ur från i femman så jag antar att kortet minst är från FYRAN! Det är nästan hemskt!




Det samma gäller det här kortet och jag hade kanske dockhuset på mitt rum länge men det åkte upp på vinden 2004!






Och i samma veva gjorde jag den här, på mina absoluta favoriter.



Och den här, det är lite hysteriskt. Men så var det iaf.




Sen har jag ett kort som jag vet någon kommer döda mig för, men det skiter jag i :) Så njut så länge det finns här!



Nej nu orkar jag inte lägga upp fler. Men tro mig om jag hittar fler uråldriga kort kommer jag lägga till dom här.
För om ni inte vet det ÄLSKAR jag att kolla på gamla kort. Hur fula dom än må vara.

PussKram Karolin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0