Skolan..

Så var veckans än så drygaste dag snart över, lägg märke till snart. Än så länge vet jag inte om hoten bara var tomma ord eller om de kommer genomföras.

Det var ändå "en normal dag" för mig men gud så lång. Jag har bla fått två böcker på näsan släppta uppifrån trappen och jag var nästan nere. Kul? Svar: Nej!
Rose-Marie blev så gott som förbannad på mig bara för att jag bröt av Patriks penna då Tobias bröt av min. För att han inte fick skriva på en ordningsregel: Vid cykel utflyckter med skolan ska man använda kondom. Istället för: Vid cykel utflyckter med skolan ska man använda hjälm, eller nått.
Och blev på så vis boxningskudde på förmiddagen.
Sen får jag inte stå i cafeterian,
har kvarsittning på torsdag morgon, kl 8.
Blev utestängd från matten, inte en gång utan två.
Fick en sk "utskällning" för att jag råkade föreslå att vi skulle sluta tidigare, 5 min på a-passet.


Det var en normal dag i skolan med Karolin Berg. 
Njut om du inte har så mycket aktiviteter på dina dagar, för här delar jag gärna med mig.


Så en bild från skolan får väll duga här.





PussKram Karolin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0