Sommartid

Så var det sommartid igen, jag kan erkänna att jag mer gillar när man byter till vintertid för sommartid är inte bra på nogot vis, eller finns det fördelar med det? Nackelarna är iaf att: Man börjar skolan "tidigare", man måste gå och lägga sig tidigare, man sover bort dagarna då klockan plötsligt visar 09.34 istället för 08.34, pogrammen man vill se börjar"sju" eller "åtta" det är inte Tv tid då! Fast utan sommartid blir det inte vintertid, så jag lever med det :)



Nu på morgonen har jag inte gjort så mycket jag har kollat på filmer på youtube där jag är med och är väldigt glad över att jag bor i en liten stad, om man ens kan kalla det för stad. Eller jag läste någonstans att om man har rondell och McDonalds är det en stad. Aja vad jag ville komma fram till är att vi skulle inte ha fått dansat lika mycket om vi bodde i en större stad som Stockholm tillexempel, för där finns det fler unga som dansar och vi skulle inte vara lika eftersfrågade.

Sen har jag skrivit nästan två sidor till på min berättelse "Flickan i den bort glömda stugan" haha askalas :D 
Ni kan få ett smakprov senare, eller så kan jag skriva "baksidan på ett visitkort" som amerikanska filmmakare säger :) Haha

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0