100511

Har fullt upp med skolan nu känns det som, mina inlägg blir efter och jag har sällan tid att skriva.
Jag börjar lite smått få panik för uppsatsen.. Jag har ett ämne och lite information, men hur ska jag formulera texten för att få den bra! :O Det kommer aldrig att gå!! Men peppar peppar ta iträ jag ska nog fixa detta innom kort :)
Sen har vi So-förhör imorgon.. Kan inte det heller. Sen har särskolan någon uppvisning, teater eller nått på Avenyn så Elin och jag kan inte komma dit och checka till Vår mixis nästa vecka. Men Åke ska klämma in något nästa vecka. Så får hoppas det går vägen. Annars har vi ett litet problem. Som kan innebära en hemsk föreställning på Fredag nästa vecka. Tur att mellan och sjuorna kollar först, haha då kan vi lära oss undertiden :D



Nu snart ska jag lära mig det där om riksdagen till imorgon sen måste jag börja skriva på uppsatsis :D
Men fram till det lyssnar jag febrilt på Björn Skifs :)

P.S idag är det NEGERBOLLENSDAG!! Måste göra några nu snart :)

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0