Kyrkskolan

Sitter nu här i skolan och har rast till ca 13.00 SOFT! Men lite långtråkigt också iåfs, då jag är typ en av fyra som har rast nu. Men iaf, som jag skrev i morse fylle min bror år idag. Så ikväll kommer kusinerna och mormor och morfar, eller mormor skulle kanske ut och spela golf, men vi får se. Oskar skulle på räning, golf han också. Men kommer kanske förbi senare.
I morse väckte vi anton med sång, tur att han inte riktigt var vaken för du skulle han nog får men för livet men jag tror helt seriöst att han inte dog av min otroligt fina sång röst :) Haha
Vi åt frukost, chokladpuddig och melon. Han öppnade paket och sedan var det bara att fixa sig och gå till skolan.
Just nu sitter jag här i datasalen och Elin har hemkunskap.
Ska nog gå dit och ge henne lite sällis och ett tag. Men om man är "ledig" så är man.
Jag ska först kolla lite mer till min akademiska uppsats.. Som för övrigt ska vara klar nästa fredag.
nu måste ajg göra någonting vettit

PussKram Karolin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0