Tillgångtilldator :)

Äntligen har jag fått möjlighet att få låna Antons dator. Jag har hela dagen idag sedan drygt 09.00 varit ute i trädgåden och flyttat komposten, eftersom någon har köpt tomten där. Vi har flyttar en och en annan syrénbuske och någon och någon till har varit och fällt nästan nio björkar på den köpta tomten, så om ni har vägarna förb högbergsgatan, efter högbergskyrkan, kommer ni garanterat sakna någonting. För det är tomt.
Igår tillbringade jag dagen, eftermiddan, på hillängen och på A-lags matchen. Där jag stod i kiosken med mamma och Marianne. Ganska trevligt faktiskt. Första matchen för sesonen och den slutade med vinst 2-0 till Ludvika. När vi kom hem planerade jag och mamma trägården till idag.
I fredags var Elin och min familj hemma hos "grannarna", Elins grannar. Och där var även ett par till grannar. Vi grillade och hade skoj. Senare drog Elin och jag och träffa folk, och hade allmänt trevligt vid piren. 
imorgon ska jag nog åka och hämta min dator hos papppa för jag kan inte klara mig utan den, han får helt enkelt beställa biten som var trasig och sedan laga den då jag har två datorer, alltså hemma hos pappa.
Nu ska jag nog dimpa ner i soffan och slappna av, drygt tio timmars trägårdsarbete tar på krafterna.





PussKram Karolin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0