100523


Vaknade för drygt en och en halv timme sedan, för att det var så varmt! Första tanken är ju då såklart "Fan jag glömde ta ner persiennerna(stavning är och har aldrig varit min grej)" Men sen kommer andra tansken som är jippie! ännu en underbart vacker dag." Men så öppnar man ögonen och inser att det bara är dövarmt i mitt rum och regnet öser ner. Kissnödig som jag var traskade jag ur sängen och ut till badrummet. Och där var det ofc kallt! Så tillbaka in till rummet gick jag med ståpäls(eller vad man nu kallar det) och kröp gensast ner i sängen igen. Och nu sitter jag här med datorn i knät och min mage börjar kurra. Ska nog pallra mig upp än en gång och äta some frukost.
Och hoppas inerligt på att det ska klarna upp och bli fint!
Men vet ni vad som stör mig mest! :O Jag drömde att jag var på nått fjäll och åkte slalom! Hur kan mina tankar göra så mot mig, tredje tanken för mig imorse var "men shit, det är mer än 6 månader kvar till vintern!" Fast det gör mig ingenting nu, för jag har längtat så oändligt efter sommaren de senaste veckorna :) Men jag blev så himla skidsugen. Aja tillbaka till nuet. Eller dået.
Igår var jag med Elin från morgon till kväll. Jag har fått klara instruktioner av Elin vad jag inte får skriva här så då låter jag dom vara, hihi.
Men iaf jag började med att inte hitta någonting att ha på mig, så efter mins tjugo minuter med huvet i gaderoben hittade jag en tunika som jag tänkte bära. Jag skulle bara hämta min mobil i min fullpackade väska och på så vis hittade min klänning som jag (delvis) använde på vårmixen i förrgår. Och vips var mitt letande efter någonting att ha på mig meningslöst. Jag drog på mig klänningen och gick upp till köket och åt K Special.
Fick springa upp två våningar, för att hämta ett par skor som jag kunda ha på mig, efter som nu alla sommarskor låg på vinden var det så klart där jag hittade mina guldiga ballerinaskor, som jag drog på mig och sprang ner fem våningar och gick sedan vidare till la casa de Elin.
Vi höll oss ute till lunch då vi gick in och åt lite mat, efter maten åkte vi med Marie till MM för Elin och jag skulle till Dollar, och köpa viseversa saker. Vi gick där ifrån med muffinsformar, en barnvagnsskyllt, och varsin TipTop :) Väl hemma var vi ute, igen. Och lekte med vatten och så.
Marie skulle till stallet så Elin och jag Joinade, efter ett himla virlel runt i källare och övervåning hade vi tillslut en stalloutfit, väl i stallet mockade(muckade) Elin och så :)
Hemma igen klippte vi gräset lite delvis :) Vi gick till mamma och klippte lite mer, för det var så kul? ähh.. det kvittar nog. Och så kallar Elin mig så snyggt för bonden bara för att jag blev lite röd om axlarna igår. menmen.
Idag ska jag nog även ta mig upp till stan och kolla på kläder, för jag vet inte vad jag ska ha på mig på avslutningsmiddan, skolavslutningen, efter skolavslutningen osv. men i värsta fall åker jag till Göteborg på onsdag nästa vecka och Stockholm veckan efter det, så någonting lär jag nog fynda :)
Pappa var nyss in och bad mig lägga all tvätt i min tvättkorg, Elin efterlyste nogon låt för ett tag sedan så nu 57 minuter senare är jag äntligen klar med detta helt meningslösa inlägg.



PussKram Karolin

Kommentarer
Postat av: elin

fast jag tyker att det var synd att du inte hade t-shirt:S haha, för nu är du inte riktigt en sån däära boondee!! fast röd det är du minsann..:D<3

2010-05-23 @ 12:09:25
Postat av: Karro

Haha jo tur att jag inte fick bränna när vi klippte gräset för då hade jag ju Enskede t-shirten! :O haha

2010-05-23 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0