tredagarpåettinglägg

God morgon,
Igår var jag på stan och fickade med Jonte, Carro, Jenny, Pappa och Anton det var väldigt trevligt :)
Efter det cyklade mamma och jag till Hema och köpte band till hatten. Hihi, så idag ska jag pyssla lite med den.
Och senare ,när det var mamma vecka, åt vi korvrisotto och sen bar det av till biografen för att se Sex and the city 2. Många har sagt att den inte är så bra som man trodde, så jag sa till mig själv att inte ha några förväntningar, och jag tyckte helt klart att den var värd 4/5.




Iförrgår sov jag bort hela dagen i princip och var med Elin resten, säger kanske inte mycket, men kommer tyvärr inte ihåg mer :) haha

Iförrförrgår var jag som ni vet till Göteborg, och Liseberg det var jätte kul. vi var framme typ elva, då gick vi upp på stan och åt. Och när de öppnade vandrade vi dit. Vädret var kanske inte på topp, men det regnade inte. Men blöt blev man då garanterat ändå :) Bussen åkte vid 20.00 där i från och kring 2.30 någongång var vi hemma. Jag sov nästan hela vägen men lyckades ändå vakna 13.03! snacka om att sova bort en hel dag.



PussKram Karolin


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: tack :)

håller med, hur mår du idag då?

kram

2010-05-29 @ 12:50:31
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: E m m a a ♥

Håller med dej. Den är jätte bbra !

Tack detsamma , gillar din blogg med :)

2010-05-30 @ 07:57:24
URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0